Garantie op printkoppen voor grootformaat Canon imagePROGRAF printers
Als u de controles voor de afbeeldingskwaliteit hebt uitgevoerd en de aanbevelingen in de gebruikershandleiding hebt opgevolgd, maar de printkop slecht blijft functioneren, komt u wellicht in aanmerking voor een printkopgarantieclaim.
U treft het garantieclaim formulier op de website van Canon aan.
Belangrijk:
Wij willen u erop attenderen dat een storing aan een printkop rechtstreeks gemeld kan worden aan de Canon Services & Support afdeling welke te bereiken is in Nederland op +31-(0)88-732266. Deze helpdesk zal, samen met u, proberen de oorzaak te achterhalen van de defecte printkop. Tevens sturen zij u, per email, een vereenvoudigd garantieformulier toe. De nieuwe printkop zult u de eerstvolgende werkdag ontvangen. U heeft (maximaal) 30 dagen de tijd om het compleet ingevulde garantieformulier met de defecte printkop naar Canon op te sturen. De complete instructie treft u in de, door de helpdesk toegezonden, email aan.
Indien u de printkop aangeschaft heeft bij BouwXP of gelieerde bedrijven, dan kunt u contact opnemen met BouwXP. Deze printkoppen zijn uiteraard te bestellen op deze website.