REPROfessionals in grootformaat tekenkamerautomatisering, (foto)grafische-, productie-, repro-, & signsystemen. | Snelle levering & installatie in heel Nederland en België.

Canon garantie printkop

Garantie op printkoppen voor grootformaat Canon imagePROGRAF printers      

Als u de controles voor de afbeeldingskwaliteit hebt uitgevoerd en de aanbevelingen in de gebruikershandleiding hebt opgevolgd, maar de printkop slecht blijft functioneren, komt u wellicht in aanmerking voor een printkopgarantieclaim.
U treft het garantieclaim formulier op de website van Canon aan.

  • Download het garantieclaimformulier voor de printkop af en print het uit.
  • Vul het formulier volledig in.
  • Retourneer de printkop en de vereiste documenten aan Canon.
  • Vergeet niet de statusinformatie van de printer af te drukken via het gebruikersmenu, om belangrijke informatie over de printkop te bewaren.
  • Wanneer u aanspraak kunt maken op de garantie, ontvangt u een nieuwe printkop.


Belangrijk
:

  • De printkopgarantie geldt voor de imagePROGRAF iPF-serie en de Océ IH-serie.
  • Alleen de printkoppen PF-03, PF-04, PF-05, IH-035, IH-045 en IH-13005A worden door de garantie gedekt.
  • Als de printkop voorafgaand aan de installatie beschadigd was, neemt u contact op met uw verkooppunt voor ondersteuning.
  • Zorg ervoor dat u alle richtlijnen van de fabrikant in de gebruikershandleiding volgt, zodat de prestaties van de printkop optimaal blijven.
  • Controleer of de nieuwste versie van de firmware is geïnstalleerd voordat u de printkop anders instelt of vervangt.
  • Controleer eerst de afbeeldingskwaliteit.


Wij willen u erop attenderen dat een storing aan een printkop rechtstreeks gemeld kan worden aan de Canon Services & Support afdeling welke te bereiken is in Nederland op +31-(0)88-732266. Deze helpdesk zal, samen met u, proberen de oorzaak te achterhalen van de defecte printkop. Tevens sturen zij u, per email, een vereenvoudigd garantieformulier toe. De nieuwe printkop zult u de eerstvolgende werkdag ontvangen. U heeft (maximaal) 30 dagen de tijd om het compleet ingevulde garantieformulier met de defecte printkop naar Canon op te sturen. De complete instructie treft u in de, door de helpdesk toegezonden, email aan.

Indien u de printkop aangeschaft heeft bij BouwXP of gelieerde bedrijven, dan kunt u contact opnemen met BouwXP. Deze printkoppen zijn uiteraard te bestellen op deze website.